batusss Evet ilginç bir başlık ama biz sadece bM marketten ak**naz kaşar peynirini kullanıyorduk geçen aldığımız peynirler erimiyor bile bme yazdım ama geri dönüş yapacaklar mı bilmiyorum alternatif olarak önereceğiniz bir marka varmıdır bi kaşar peyniri keyfimiz vardı geçen sene bile yılbaşına doğru kalitesini düşürdüler şuan erimiyor bile bu arada tos*t peyniri olanından bahsediyorum
myangelson batusss aknaz berbat bir peynir ya. Muratbey in kaşarı çok güzel. Baya kaşar denedik en lezzetlisi Muratbey içeriği de temiz
[silindi] batusss gündogdu diye bi marka almistim hepsiburadadan bayilmistim tekrar siparis verecegim cok lezzetliydi
nnoktaa batusss ekici muratbey hasmandıra sütaş. Instagramde sagliklisec sayfası içerik inceliyor. Bakmanızı tavsiye ederim.
batusss myangelson Murat bey baya yumuşak gelmişti bi kere denemiştim sanırım ama ak*naz güzeldi gerçekten son bi senedir geçen seneye göre kötüydü ama yeni aldım geçen gün Hemde iki tane kremalı makarna yapacaktım sosuna attım erimedi resmen sakız gibi kaldı poğaçayada katmıştım Ondada aynı oldu semsert gerçekten yazık ya
zuhalsebu myangelson katılıyorum lezzet olarak da iyi fakat son zamanlarda koku ve ağır bi tad var biz tarabya almaya başladık lezzeti biraz az ama en azından diğerleri gibi kupkuru değil batusss bu arada tost peyniri almanızı hiç tavsiye etmem bildiğim kadarıyla onlar biraz toplama peynir çok da sağlıklı değil🥲
batusss [silindi] file yaşadığım yerde yok ama yarın onun olduğu yere gidicem denensin diyeceğim ama file de bime ait diye biliyorum
batusss kubraa0606 çok yumuşak kıvamlı değil mi birde erimesi nasıl diyelim kuymak yaparken de kullanıyorum ben
batusss elifozkan ekicinin beyaz peynirini kullanıyoruz kırmızı paketli olan ama kaşarınıda deneyeceğim
myangelson elifozkan onları da denedik ama tat olarak Muratbey daha çok hoşumuza gitti. Ekici biraz ekşimsi geldi bize. Beyaz peyniri çok güzel ama kaşarını sevemedik. Muratbey bulamazsak Sütaş alıyoruz da ilk tercih Muratbey
batusss nnoktaa çok teşekkür ederim ya bebeğimden yedirdiğim için temiz içerikli olursa çok iyi olur kaşarlı yumurta seviyor kendileri
50krsvertirreekk batusss ya ben kaşar peynir hastası olarak Bahçıvan diyorum başka da bişey demiyorum çok lezzetli çok güzel 🤤😂
Hep_oyle_olur_zaten Sütaş kaşar peyniri alıyorum tost peynirleri eritme peynirlerden yapıldığı için çok sağlıksız bence yemeyin
[silindi] nadidelifora kesinlikle yedigim hicbir kaşar onun gibi degil resmen cocuklugumda yedigim o kasar tadini net veren tek marka 😋
NariNariKiminYari batusss bildiğim çok kaliteli bir kaşar var da burda ismini paylaşmam uygun olmaz 🫠
Retzja aslhns Kesinlikle katılıyorum bizim de bir tanıdığımız Karslı, o memleketten getirtiyor, biz de ondan satın alıyoruz, böyle bir keskin kaşar lezzeti olamaz.