Sezaryen dogum yaptigim icin 6 ay sonra spiral taktirdim ammaa bana hic iyi gelmedi. Bebegim 1 yasina gelince cikarttirdim su an hap kullaniyorum zylnda adi. Ben emziriyorum o yuzden bunu verdi doktorum ama bende maalesef kuruluk ve isteksizlik yapti. Ama yapabilecegim baska bisey var mi, yok, cunku ek olarak prez de kullaniyoruz ama ufak tefek kazalar oluyor en azindan kafam rahat boyle. Biraz daha kullandiktan sonra ek korumayi da birakmak istiyorum bakalim