Güzel anneler bana bir fikir verin ve lütfen tecrübelerinizden bahsedin. Hangi yöntem ile korunucam çok kararsızım. Regl olmaktan hoşlanmıyorum bu sebepten dolayı hormonlu spiral yada deri altı implant düşünüyorum ama kararsızım. Spiral ya kayarsa korkusu var deri altı daha mantıklı geliyor taktıran var mı sizler neler düşünüyorsunuz? nasıl korunuyorsunuz ? Yada geri çekilme yöntemi ile yıllarca gebe kalmadan korunan var mı?