Kartanesi26_ ben kaşık mama denemedim hic tahıllı mamalar falan gözüme çarpıyor da alıp denemedim dediğim gibi kavanoz purelerden verdim bir kaç kere. Genelde kendim yapıyorum. Benim oğlum böyle mama tarzı şeyleri pek sevmiyor ya o yüzden de pek denemedim kaşık mamalardan. Bizim yedigimiz seylerden yemek istiyor genelde. Öyle deneseniz? Mesela mercimek çorbası yaptım dün patatesli havuçlu. Tuz atmadan ayırdım oğluma onu yedirdim. Yemeklerden de tuz atmadan ayırıp yediriyorum bazen pilav yemek istiyor onda az tuz oluyor tabi yoğurtla karıştırıp veriyorum biraz. Köfteli yemek yaptığımda koftesinden yediriyorum falan bu tarz yiyor. Ama mama gibi birşey yaptığımda yemiyor mesela kahvaltıya irmikli yumurtalı pekmezli kahvaltı maması yaptım asla sevmedi titretti kendini resmen 😂 ama omlet, haşlanmış yumurta peynir falan yiyor benimle beraber