Kartanesi26_ zorlamayı bırakın demiş doktor yengeme istemediği anda geri çekin yedirmeye çalışmayın demiş, onu yaptıktan sonra artık kendi geliyor diyor yemek yemek için , onun çocuğu da öyle 1 yaşında 8 buçuk kilo, yani her çocuk farklı kiloda farklı yeme alışkanlığına sahip ,herkesi birbirine benzetmeye çalışıyorsunuz diye sitem etmişti annesi , rahat olun kilosuna takılmayın eğer sağlığı yerinde ise kilosu az olsun az yemek yiyen biri olsun gelecekte ,daha güzel olur öylesi