tugba616_ deryaevin25 benim de ödeme tarihi 30 Ekim gösteriyor hafta içi gitmeyi düsünüyorum bankaya yatmıştır heralde
bsrt Ya bende başvuru yaptım 30 eylülde doğum yaptım 12 elimde başvuru yaptım bir kere aradılar beni ama hala haber yok e devletten bakıyorum süreç devam ediyor diyor bu normal mi yada red falan ederler mi ikinci çocuğum için başvuru yaptım
araskuus asya358_ canım ben ilköğretmenimailem uygulamasından bakıyorum çocuklarım kısmında ödeme listesi var basıyorum kişi yakınlık listesi boş yazıyor normal mi?