asya358_ deryaevin25 ben 144 u aradım mesaj gelicek dedi. Ondan sonra çekebilirsiniz dedi. 1 hafta içinde gelmezse gidip kontrol edin bankayı dedi. Yattı görünüyor benimde bu arada
havvaya deryaevin25 bende 2 hafta önce aldım . Bildirim msj filan gelmedi PTT de yok e devlete bakıyorum gözükmüyor. Sonra özel numaraları var onları aradım. Bankaya yattığını söyledi. Halkbankasına yatmıştı gittim şubeden teslim aldım.
tugba616_ deryaevin25 benim de ödeme tarihi 30 Ekim gösteriyor hafta içi gitmeyi düsünüyorum bankaya yatmıştır heralde
pinkfloyddd asya358_ yattı görünüyor dediğiniz berde yazıyor yani banka hesabınızda para mı gözüküyor acaba yoksa uygulamada 30 u yazıyor ondan mı bahsediyorsunuz
_nurrsema miranasaf06 paranın yatırıldığına nasıl bakıyorsunuz. Benimde bugün almam gerekiyordu 144 aradım ekimin sonu dedi ama mesaj gelmedi bana
havvacb miranasaf06 ilk ogretmenim ailem uygulamasında gözükür indirin uygulamayı çocukları kaydedin ödeme yerinde yazar
araskuus havvacb nasıl başvuru yapılıyor acaba bende 2 ekimde doğum yaptım başvuruyu denedim ama olmuş mu emin olamadım
miranasaf06 asya358_ geriye dönük olanlar ne oluyor peki mesela benimki yatana kadar bebeğim 2 aylık olacak kuzum
araskuus asya358_ canım ben ilköğretmenimailem uygulamasından bakıyorum çocuklarım kısmında ödeme listesi var basıyorum kişi yakınlık listesi boş yazıyor normal mi?
asya358_ brgl42 ayın 30 unu gösteriyor bugünü canım karsisindada 1500 yazıyor. Yatmış yani. Önceden bekleniyor yazıyordu. İlk öğretmenim ailem uygulamasında
secretarymother Benim de uygulamada bugün yattı görünüyor ama mesaj falan gelmedi hangi banka vs hiç bilmiyorum herkese mesaj da gelmiyormuş nasıl yapıcaz gitsem bugün boşuna mı gitmiş olurum şimdi kafamda deli sorular 🙄