Tazeanne0134 Lindammm inşallah aynen bende 27.yaş günüme 1 ay vardı doğum yaptığım da hakkınızda hayırlısı olsun benim yazımı okut derim
Atlasinannesi_ Lindammm kendini 2. bir babalığa hazır hissetmiyor olabilir. Israr etmeyin bence akışına bırakın.
Blackcloud Lindammm Zorla yapacak halin yok ya canım. Ortak kararla olur bu iş, zorla güzellik olmaz. Yapacak bir şey de yok bu durumda.