Lindammm Tazeanne0134 nasil ikna edicem kocayi ya Bende 27 yaşımdyim bu arada şimdi ikinci olursa inşallah 30 umda bende sizin gibi olurum
Tazeanne0134 Lindammm inşallah aynen bende 27.yaş günüme 1 ay vardı doğum yaptığım da hakkınızda hayırlısı olsun benim yazımı okut derim
2_oglanannesi Lindammm çocuk konusunda anne daha çok söz hakkına sahip olmalı bence. İstediğiniz dönemde aslında güzel bi dönem. İnşallah ister zamanla ne diyelim
Lindammm 2_oglanannesi insallah yaaa Aynen öyle her ne kadar babaların da görevleri olsa Onlar çalışıyor sabah is akşam ev akşam tek ilgileniyor çocuklarla Ama Anne bütün gün ilgileniyor Anne doğuruyor vs.
Kartanesi26_ Lindammm ben ikinciye cesaret edemiyorum ilki çok zor bi bebek eşim başta istiyordu gördükçe şimdi halimi hiç demiyor artık
Lindammm Kartanesi26_ haklısınız Ama işte her bebek aynı olmuyorki benimki de zor bir bebek olaydı bende üç yasi beklerdim belki ama maddem yapacağım şimdiden olsun diyorum
Lindammm mamacitaa_ işte bende diyorum ha simdi ha beş ay sonra şimdi olsun istiyorum ya her türlü yapacağız çünkü çok da ara koymanın anlamı yok bence sonra rahata alıştımmi hiç yapamam
incihanim_ Lindammm canım eşin istemiyorsa eğer zorlama ama neden istemediğini de sor kendince sebebleri vardır mutlaka
cauuv2 Lindammm evet evet benimkide 2.5 yasında cok laf dinliyo anlıyo konusuyo o konuda rahatım ve kardesine cok destek oluyo yası kücük diye kıskanclıgı da yok bence niyetiniz varsa yapın güzel anlasırlar büyüdkce de