Demett elsiden çok güzel bir atkı alablirsiniz oranın atkıları güzel oluyor öğretmenler gününde almıştık bizde öğretmenimize yada hoş bşr kışlık kazak yada kalşteli bir çerçeve olablir bende bir öğretmenim. Güzel bir çerçeve almıştım 8 senedir benimle çok hoş