dramababy evet zıbınla 9170 çıkmıştı 18 aylıkken akşam yine zıbınla tarttım 20 aylık 9600 kg geldi
Sevdiği şey bile olsa 3 4 kaşık alıp devamı gelmiyordu sabah yarım çeyrek yumurta anca ilaca başladığımızdan beri çok nadir yarısını yediği çoğunlukla tamamını yiyor çok şükür