dramababy merhaba ben de aynı dertten muzdaripim 14 aylık kızım ve ek gıda sürecimiz aşırı sıkıntılı aylardır gelişimsel pediatri bölümüne gidiyoruz yemesi hakkinda önerilerde bulunup duruyorlar hic birini kabul etmiyor , ekran gostermemeye çalıştım bu zamana kadar fakat artik ne sabrım kaldi ne mentalitem bunu kaldirmaya yetti en sonunda pes ettim ekran açtım ve karşısında yine zor da olsa en azından bir iki lokma bir sey yedirebildim. Simdi sadece belli seyleri yiyor oda yine zorla ve ekranla , artik mecbur kaldim , ama eskiye göre daha hırçın daha cok vuruyor , atiyor , kiriyor bu yüzden de ayri vir vicdan azabı içerisindeyim. Kilosu ve boyu da yaşıtlarının çok cok gerisinde artik ne yapacağımı şaşırmış durumdayım, istah arttirici dogal urunler aldim oek de bir faydasini goremedim cuma günü viz de doktor kontrolümüz var bakalim ne diyecek yaklaşık 3-4 aydır gelisimsel pediatri bölümüne gittigimizden kilo boy ölçümüne bakilmadi en son 12 aylikken aşı yapilacaginda giyinikken 7500 gelmisti düşünün 2 aydir da ölçüm yapilmiyor cuma günü olculecek bakalim neler olacak kendimi bu konuda cok kötü çok yetersiz hissediyorum. Kusura bkmayin içimi döktüm biraz uzun oldu.