Merhaba05 hayirli olsun, allah devami ni da nasip etsin insallah.
Tam detay hatirlamiyorum nettede bulamadim.
Bir imam yeni bir camiye atanmis ve cemaat camiye ayakkabi ile giriyormus. Eski imama sormus hocam bu nasil is diye. O da ben camiye alistirdim sende ayakkabilarini cikararak girmeye alistir demis.
Bu surecte sizi vazgecirecek seylere kulak tikayin lutfen. Birisi yazmis kilmayin diye. Bunun vebalini de aliyor mu bunu da yazsaymis keske.
Ben de kapali degilim ve disarida tarihi bir cami gordugum de ya da yolumun ustunde turbeye denk geldiysem namaz kilmak hosuma gidiyor ve etek olmayabiliyor. Ama o yok diye de namaz kilmaktan vazgecmiyorum. Belli seyleri tabiki yerine getiriyoruz ama namazdan alikoyacak olumsuz seylere bi yer de kulak tikamak gerekiyor.
Bana da dua edin🙏