Kuzeymiram ben atıyorum atılıyor
Kuzeymiram yoo serbetiyle koymuş kaynanam olduğu gibi çıkardı hiç kuru değildi 😀
Kuzeymiram atılır da sonradan ekstra şerbet yapıp dökersin
Kuzeymiram hiç birşey uygulamiyorum sadece çıkartıp çözülmesini bekliyorum