Kuzeymiram Baklava alındı ama fazla geldi , buzluga atsam birsey olurmu , daha once atan varmı , attıktan sonra nasil eritip tüketiyorsunuz
Kuzeymiram Duyulurum baklava zaten şerfebtli , çıkardıktan sonra kurunoluyormu , ve buzu eridikten bir kac saat sonra firina atiyormusunuz
Pamukhanim_ Kuzeymiram annem atıyor ama şerbet siz şekilde şerbetli anneannem atardı pek iyi olmazdı ama yerlerdi yinede
Ballilokmam11 Kuzeymiram atıyorum sonra çıkarıp buzunu cozdurdikten Sonra tavada hafif ısıtıyorum gayet taze gibi oluyor