nurrts evet bende pekmez yakıştıramadım daha tuhaf oldu. Sade içiyorsa ne güzel zamanla daha da alışırlar inşallah ☺️
Evet inek sütü ve fındığa duyarlık çıktı kan testinde. geçmeyen egzama, doğduğundan beri mukuslu gürültülü cıvık kaka ve iki kere de kanlı kaka gördük. şu an ben diyetteyim bebeğim de bu mamaya başladı biraz daha toparladık çok şükür.