Kızlar hepinize iyi akşamlar diliyorum kolik sandığım bebeğimin inek sütüne alerjisi çıktı doktor denemem için neocate diye bi mama verdi fakat bebeğim içmiyor içine pekmezde kattım sürekli tükürüyor varmı önerebileceğiniz tadının iyi olduğu alerji mamaları süreç nasıl ilerler nasıl çözüm buldunuz bu duruma bebeğim 5,5 aylık 🥲