newwmommy
Eski oturduğum mahalle. Eski oturduğum ev bu binaya 5 dk idi. Hatta binanın altında ki eczaneden ilaç vs alıyorduk. Haberler de görünce çok üzüldüm. İki çocukları ölmüş Allah rahmet eylesin. Büyük kızları çıktı enkazdan Rabbim şifa versin ona da. İnşallah anne ve baba da sağ çıkar.
Ama şunu demeden geçemeyeceğim. 11 saati aştı ve tek binadan 5 kişiyi çıkaramadılar. Olası bir deprem de düşünemiyorum..