newwmommy yarım saatlik mesafede İstanbul’a yakın. Çok çok üzücü bir durum. Şimdi gördüm zemini kaymış ve kolonlar patlamış daha önce. Nasıl hala bile bile oturabiliyorlar aklım almıyor. Bazıları bina ağır hasarlı olsa bile ısrarla çıkmayı kabul etmiyorlar sonra da sonucu ağır oluyor böyle