Mnkksercem bana mesaj gekıyor hesap acmayacaksınız zaten canım bankaya gıdeceksınız orda elden verıyorlardı adınıza yatıyordu ama sımdı kart cıkardılar . Sen sadece bankaya gıdıp kartını alacaksın zaten dogum yardım basvurusnu almaya geldım dedıgınızde dırek kartınızı cıkartıyorlar artık kartla bırlıkte atm den normal para ceker gıbı cekıyorsunuz. Genelde ayın sonunda yatıyor