suheyla92 mombabe aslinda ucunu de max 3 yil kullanir sonra yine masraf etmek gerekecek. Bence baza alin yanina korkuluk alin boydan boya askere gidene kadar yatsin 😂 ben oyle yaptim bazaya cok ihtiyacim vardi eşyalarını koyacak yerim yoktu
mombabe suheyla92 3 yıl mı ben baya 6-7 yıl diye düşünmüştüm 😂 yani bazalı olandan biraz pimpirik yaptım sarkar falan diye