mombabe Kızlar hangi model kullanışlı ? Direkt bazasız yer yatağı olarak istedim gece aklım kalmasın vs diye aslında ama ilerde kullanabilir miyim bilemedim . Önerebileceğiniz uygun fiyatlı bebek odası var mıdır? Malum markalar biraz pahalı geldi bana.
Seryy_ mombabe bence 1. Altını temizleme açısından da rahat oluyor bende o modele yakın bir şey kullanıyorum.
livanurvealpinannesi61 mombabe ilerde kullanacağı bişey alsanız daha mantıklı bence siz bilirsiniz tâbi ama
mombabe livanurvealpinannesi61 ilerde nasıl tarz kullanışlı oluyor ki bende uzun vadeli yatak istiyorum
livanurvealpinannesi61 mombabe ben yavru yataklı almıştım çilek mobilyadan ama 2 3 yaşa kadar Park yatak kullandım sonra yavru yataklı olana geçtik çilek mobilyadan aldım ben karyola alt kısmında da yatak var
lunalunuay mombabe bence ikinciye benzer bir model var alti istersem depolama istersem yatak atıp yavru yatak yapabiliyorum tek parça yani fikir olarak çok güzel bütün etrafı da çitalı bütün değil on tarafındaki korumalı çıkarılıp ikea divan gibi kullanabilirim uzun ömürlü ama şöyle bir dezavantaj var kizim 14 aylik korkuluklarsan sarkıyor ne zaman anlar düşeceğini bilmiyorum yüksek olanların böyle bir dezavantajı var yani
mombabe lunalunuay yaa evet o da aklımı kurcalıyor şuanki park yatakta bile boyu geçse sarkmaya çalışıyor gibi yani
berrakhsmnlr mombabe valla arkadaşım daha dün sipariş verdik en alttaki en alçak olan model en üstteki yüksek gibiydi beşiğimiz oğlum korkuluklarını kırdı düşmez diye ihmal ettik ama düştü aklımız yerinden oynayınca aklımız başımıza geldi bence en alçak güvenlik için çok daha iyi