bad krem kullanmayı bıraktım çok oldu zaten bir faydasını görmüyorum. Kuru dut ara ara yapıyorum süreklilik olunca etkisini göstermiyor gibi sanki yaralar bağışıklık kazanıyor da fayda etmiyor gibi oluyor. Sedef biyopside ön tanı olarak çıktı 10 gün sonra tekrar edilecek o zaman belli olacak net olarak ne olduğu. Teşekkür ederim yardımınız için