Seevgii ben de egzamalıyım sizi çok iyi anlıyorum. Yapacağınız şeyi söylüyorum. Ben kortizonlu kremleri böyle bıraktım sonra hiç çıkmamaya başladı. Arada çıkınca hemen yine yapıyorum gidiyor.
Dut kurusu alıp bir çay bardağı sıcak suya 2 yemek kaşığı kuru dut atıp, bir taşım onla kaynatacaksınız. Sonra içinde dutlarla ılımaya bırakacaksınız. Elinizi soktugunuzda sıcaklığı hissetmeyecek kadar ılık olduğunda dutları süzün suya elinizi sokun. Yarım saat falan kalsın. Bunu günde bir kere yapın. Zaten kalıntı gidecek yaralar gidecek göreceksiniz. Tekrar kaşıntı ya da kızarıklık farkettiğinizde bir daha yapın.
Çok suyla haşır neşir olmayacaksınız bulaşık deterjanı el sabunu kullanmayacaksınız