Derinsmommm beginnerrmomm eğer alerjik bir durum yoksa yaptırılamasını tavsiye ediyorlar. Her çocuk geçirir diye bir şart yok ama bulaştığımda çocuğu perişan ediyor çok zor bir hastalık.
gamomuu yudum_kursun merhaba bizim de aynı durum oldu benim araştırmalarım rota aşısının var olan alerjiyi tetiklediği yönünde. Biz de kan tahlili verdik bir şey çıkmadı. Muhtemelen süt alerjisidir isterseniz biraz keserek kan olup olmadığına bakın.
yudum_kursun gamomuu doktor bugün dedi enfeksiyon var antibiyotik şurup verdi kullanin 5 gün dedi alerjik bir şey yok dedi
yudum_kursun beginnerrmomm yok ya nadir bizim zamanımız da bu aşılar mı vardı ben bebekken olmamışm ki kardeşlerim aynı etrafımda yasitlarim aynı benim bebeğime bu aşı iyi gelmedi
busra1904 beginnerrmomm bana da sağlık ocağındaki doktor yaptırmaya gerek yok dedi sorun olacağını sanmıyorum Allah korusun siz de bir sorun oldu mu bebeğiniz kaç aylık yaptırmadınız sanırım siz de
busra1904 beginnerrmomm benimde 3 aya geliyor bu ay yaptırmak mi iyi yaptırmamak mi karar veremiyorum
duyguozgl1 esiilaa aşıdan. Çok araştırdım ben. Rota aşısı alerjiyi tetikliyor. Kızımın süt alerjisi var doktoru önermedi o yüzden.
meliiii yudum_kursun benimde bebeğim o aşıdan sonra mukuslu ve kanlı kaka yapardı doktor inek sütü alerjisi var dedi ben yemedim bebeğime de vermedim sonrs hem büyüdü.zamanka da geçti
beginnerrmomm busra1904 yapılması gereken bir aşı rota bulaşınca çççookk kötü oluyorşar be hastaneye yatıyorlar. Alerjisi yüzünden yaptıramadık.
busra1904 beginnerrmomm sizinki kaç aylık yakalandı mi rotaya . Benim arkadaşım yaptırdığı halde 10 gün hastanede yattı çocuğu