KLORAK 🙂bende doğuma 15 gün vardı sözde gündelik temizliğimi yapim derken her ayrıntıyı yaparken buldum kendimi 🙂 bavulu hazırla eşyaları koy evi sil süpür, hafiften sancı başlamıştı aslında ama daha var diye umursamıyordum birde doğumdan 2 gün önce nst ye girdim bişey çıkmadı, tam işimi bitirip uzancaktım ki sonra kanamam oldu hastaneye gittik doğum oldu 🙂