Kizlar selammm,
Yine sacmalik yine ben.
Bugun tam 38 haftalik geboyum, 2,5 yasinda da bi kizim var bildiginiz üzere. 3-5 gundur o kadar enerjim yoktu ki sadece gunluk temizlik yemek ve kizimla ilgileniyordum. Bu sabah bi uyandim aman allahim ne agrim ne sizim hicbir seyim yok tas gibiyim sanki hamile degilim, koca evi kapisindan penceresine balkonundan banyosuna mutfak dolabindan nevresimlerine hepsini bastan asagi yaptim hiiiic durmadan.
Kizimla da esim ilgilendi zaten.
Hizimi alamadim kizimi yikadim onu uyuttum tatli cay yaptim kendim yıkandım oturdum keyif yaparken dogum aklima geldi ama neden? Karnimda ki zilli oyle bi tepinmeye basladi ki beni koltukta hareket ettirdi resmen ve asla durmuyor 1 saattir veSaat 22:12 oldu benim enerjim halaaaaaa var bi ev daha temizlerim. Cok hikaye duydum bozyle olup sabaha doguran. Siz yasadiniz mi bu durumu?
Sezaryen tarihime 1 hafta var 🫠