ogretmenkusu ilk kızımda kullanmıştık iyi gelmişti. Sanırım içinde rezene gibi bitkisel yağlar vardı (yanlış hatırlıyor da olabilirim)
Burdaki çocuk doktoru gaz damlalarını deneye deneye size iyi geleni bulacaksınız demişti size iyi gelmiyorsa belki başka muadillerini denemelisiniz.
Sab simplex ve nurse harvey kullanıyoruz bir tane de kids trench diye bir damla kullanıyoruz. (Bunun içeriğinde de çeşitli probiyotikler ve rezene, anason, kimyon yağı gibi bitkisel özler var)
Gaza tamamen çare olmuyor hiçbiri, gün içinde her fırsatta masaj yapıyoruz hâlâ çığlık çığlığa anları oluyor. Ama akşamdan sabaha kadar aralıksız katıla katıla ağlardı o atakları azaldı.