ogretmenkusu kimyon değil rezene demiştim kimyonu önerenler de var ama vermedim onu hiç.yarım kaşık rezeneyi normal kupa bardağa koyuyodum üzerine sıcak su o şekilde 5 10 dakika dinlendirip süzüyordum o şekilde ben kendime de hep öyle demliyordum çay kaşığı ile günde 1 yada 2 kez veriyodum tok karnına