yanissa kızımı 1haftalıkken yoğunbakımdan aldık direk sabah akşam köpeğimizi yürüyüşe çıkarttık. Yaz kış parklardan gelmedik. şimdi 3yaşında kreşe başladı. Eylül ayında çocuklar patır patır hastalandılar, hastanelik oldular, kızıma maşallah bişi olmadı, sadece burnu aktı. Sakınan göze çöp batar. Öpme konusunda bende katıyımdır. Hasta insan bana gelemez, bende hasta olan eve gitmem. Babannemin elinin altında en ufak torunu kızımdı, her hafta götürdüm. Birbirlerini çok severlerdi. 3ay önce babannem vefat etti, kızım nenesinin yokluğunu arıyo. Çocuk sevgiyle büyür.