Benim de tüp Bebek ikiz bebek biri kız biri erkek kız için down sendromlu olabilir genetik rahatsızlığı olabilir dediler çünkü böbrek tekti organ bu yüzden oluşmamıştır dediler üstelik kanamam oldu düşük tehlikesi atlattım yatarak geçirdim hamileliğimi
mi sonuç nemi 🤲🤲🤲🤲 ben yatarak 38 haftayı buldum bebekler doğdu kuveze girmedi üstelik kızım sağlıklı sadece tek böbrekli takılmayın çok Allah a güvenin dua edin vazgeçmeyin bence