Herkese merhaba öncelikle sizin bilgilerinize bir nebze de olsa ihtiyacım var bu süreçte benim gibi aynı yolda olan ve risklerle karşı karşıya gelen kişilerin tecrübelerine ve bilgilerine ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim💐
24 Eylül transfer oldum 2bb-2bc değerinde iki embriyo transfer edildi ve şükürler olsun ki ikisi de tutundu yaşım 24 ve 4 senelik evliyiz bu arada
6.haftaya kadar ikiz gebelik diye biliyorduk ta ki mide bulantılarım çok artınca ve kusmalarım hiç bitmeyince gözümü acilde ki kadın doğum da açtım sıvı takviyesi yapılacaktı ultrasonda bir kese daha göründü ve onun da kalp atışlarını duyduk 3’de kalp atışlarını duyduk ve keseleri ayrıydı 3’de
Bir yumurtanın bölünüp tek yumurta ikizleri diğer yumurtasında ayrı olduğunu söyledi ertesi günü de kendi doktoruma mesaj yazdım ve randevu aldım belki aynı kese görülmüştür diye düşünerek kendi doktorum da aynı şekilde 3 ayrı kese ve kalp atışı duydu hepsinin de gelişimleri vs çok iyi şükür
Sonra bana birinden vazgeçmemiz gerektiğini söyledi erken doğum olabileceğini bahsetti ense kalınlıklarına bakıldıktan sonra hangisi sağlıksız ise alınması gerektiğini söyledi ve gerçekten o an aklımda ki bütün sorular sıfırlandı ve mutluluk yerine hüzün yerleşti 2 hafta sonra randevum var tekrar bakılacak ozmn gittiğim de 9 haftalık olacağız sizler bu süreçten geçtiniz mi lütfen bana yardımcı olun