burcucinar34 Yagmur0606 benim oğlum bı ara yapmyrdu bıraktı.tekrr başladı sadece heyecanlandığında xok hoşuna giden bsyde.5 yaşına kadar geçer inşallah insanlar çok zorbalık yapıyor
[silindi] burcucinar34 evet genelde hızlı olan şeylerde yapıyorlar. Endişelenmeyin yaşı büyüdükçe zaten otokontrolü de gelişiyor kendi de tutmaya başlıyor
burcucinar34 [silindi] Daha küçük idrak ettiğinde kendisi zaten kontrol etmeye calisirki ozamana kalcfni sanmyrum nörolojik olmaması çok şükür zaten
aarges bebekgoktug elini kasıyordu pasmak ununa yukselip dişlerini kasık gülüyordu 1 belki biraz daha fazla sürmüş olabilir kendiliğinden bıraktı biz müdahalede bulunmadık .
aselim_10 burcucinar34 merhaba yeni gördüm benim çocuğumdada aynı durum var sadece heyecanlandığında oluyor merak ettim hala yapıyor mu