burcucinar34 benim oğlumda 2.5 yasında heycanlandıgında ellerini kasıp parmak ucuna yükselir. Ergoterapiye götürdüm herşeyi normal kimi çocuklarda bu durum olabiliyor. Prosebtif duyu arayısı deniyor dedi. Bize oğlumla yapmamız gerekn şeyleri söyledi aslında ergoterapiye de devam edicektim ama şuan maddi olarak yapamıycam. Enerjisini atacak oyunlar yaptır dedi mesela yastık savası, işte zıplama, yani kas arayısından dolayı bu hareketi yspıyor o yüzden kasları calıssın dedi. Sonra kinetik kumla oynasın dedi el kasları calıssın dedi hatta çene kasını bile çalıştırması için sert yiyecekler ver dedi havuç vs gibi.. Bir de o hareketi yaptıgında sözlü uyarmayın dedi hemen dikkatini dagıtıj dedi