kardelen1209 oğlum 14.5 aylık geçen kış astronot mont almıştım çok rahat etmiştim bu kış normal mont aldım ama astronot mont da aldım çünkü astronot mont arabaya binince galan çok zorluk çıkarıyor normal mont çok kürklü kalın değil kendi arabamızla gittiğimiz her yerde giyeriz ama yada avm vs giderken astronot montu ise artık yürümeye de başladı kışın sıkılır yağmur olmadığı sürece günlük 15-20 dakika da olsa çıkarırım rahat edelim dışarda diye aldım altına birde içi kürklü yağmur botu aldım kışın pazar, market, kasap, park bu tarz yerlerde çok kolaylık bence ☺️