nnoktaa kardelen1209 kaç yaşında? 1 yaşa kadar astronot kullandım. 1 yaştan sonra hareketlenince astronot hareketleri kısıtladığı için tercih etmedim.
kardelen1209 Kisirvetursu bizde çok sık çıkıyoruz montun pek bi sicak tutcağıni zannetmiyorum nerden aldınız
kardelen1209 Atlasinannesi_ Bende öyle cok sık dısarı cıkıyoruz kış yagmuŕ camur fark etmiyo hangisi daha iyi olur bilemedim biraz daha karar veremezsem kızım kışı montsuz geçiricek 😁
Kisirvetursu lunalunuay 13 aylık lcw dan aldım 2 tane biri bundan bu yağmurlu g9nler için cok diger aldığım tükenmiş kalın bir tulumdu https://www.lcw.com/rzgar-geirmez-kz-bebek-astronot-mont-o-4547360
1tosbikinannesiyim kardelen1209 ilk doğduğu zaman sonbahar kışa denk gelmiştik astronot aldım şu an 13 aylık mont giyiyor
atlasmomyyyyy kardelen1209 eger çok soğuk bir şehirdeyseniz astronot mont öneririm. Ama onu da çok kullanamiyirsunuz. Çocukların boyu çabuk üzüyor benim çocuğum da 1 kış bile giyemedi ama normal montu 2 senedir giyiyor. Durumunuza göre karar verin bence
kardelen1209 atlasmomyyyyy Teşekkur ederim. Kızim pek sıcagı sevmiyo ama devamlı da dısardayiz üsemesin de istiyorum cok kararsız kaldım
nnoktaa kardelen1209 benim oğlum 14 aylık desteksiz yürüdü onun öncesinde ellerinden tutup yürütüyorduk. Bence mont alın.
bestmom16 Ya bir yere giderken astronot tulumlayken arabaya binince gideceğimiz yere kadar benm bebişim su içinde kalıyor komple arabada çıkartsam bu defa zor oluyor giydir çıkart . 6 aylık bebeğim mont mu alsam acaba napsam bilemedim
kardelen1209 bestmom16 Bende ayni kararsızlıktayım sizin bebis yine duruyodur benimki bisey giyerken kiyameti kopariyo