blueberryyy__ -sevimlipolyanna- Denizli’den bile hissedildi. 5. Katta oturuyoruz vallahi aklım çıktı baya sallandık
jap -sevimlipolyanna- manisa somadayım 99 depreminden beri bu kadar uzun deprem olmamıştı. Resmen nefes alamadım iki kızımla evde yalnızdım. Öldüm öldüm dirildim
AtesPerisi Tireden hissettik yatak odamdaki gardrop üzerime yıkılıyor sandım çocuklari alıp sokağa çıktık bence 6 falan değil çok kuvvetliydi
smileylaylom jap Bergamayı sel aldı, iş yerleri, evleri su basanlar var arabaları da su bastı. Arnavut kaldırımları söküldü sudan kaynaklı
Papatkokusu123 -sevimlipolyanna- Merkez üstü sindirgi Balıkesir deyim öyle böyle sarsilmadik biraz daha sallansa yıkılmisti 3 çocuğumla ne yapacağımızı bilemedim 🥺🥺