aslhns -sevimlipolyanna- İstanbulda mi yasiyosunuz ben hiç bir depremi hissetmiyorum bende mi sorun var ya
-sevimlipolyanna- Dışarıda fırtına yağmur şimşek soğuk aklıma hemen diğer deprem geldi sen koru yarabbim 😭😭
maviummu19 Balıkesir sındırgı 6.1 olmuş biz istanbuldan net hissettik Allah yardımcısı olsun balıkesirin
ikimelekannesi_ -sevimlipolyanna- eşimde aradı yokladı ama ben hiçbişey hissetmedim Allah korusun inşAllah
fatmacemre Tatlican bizde sakarydayız baya hissettik oturduğumuz koltuk sallandı ve avilere baktık onlarda sallanıyordu