symstf bebissever eğer sarılık olmadığından eminseniz muhtemelen kan şekeri düşüyor. Bu da tehlikeli birşey en fazla 2-3 saatte bir beslemeniz gerekiyor.
selimtahamom bebissever beslenme süresi çok uzuyorsa kan şekeri düştüğü için öyle oluyordur, 2 saati geçirmeyin
minela09 Aynı durumu yaşadım. Sarılık değeri normal çıkmasına rağmen çok uyurdu kızım sadece 2 buçuk 3 saatte bir uyandırıp emzirmeniz ya da biberon vermeniz gerekiyor.
minela09 40 günlük olduğunda doktorumuz artık uyandırmanıza gerek yok demişti. Gece kendisinin uyanmasını bekledik.