Benim kızım da uyanmadı. Ayağının altını gıdıklardım hafiften burnunu sıkardım, altını değiştirirdim bana mısın demiyor sabah geç saate kadar uyuyordu. Sarılık olmadı çok şükür. Şimdi 4 aylık hâlâ geceleri sabaha kadar uyuyor. Meğer uykuyu çok seviyormuş 🫠 ama tabii ki mutlaka doktor kontrolüne götürmek gerek. Bize doktorumuz normal demişti