Kızlar merhaba sizlere birşey danışmak istiyorum. Kızıma hamileyken tetanoz aşısı olmadım yakın bir dönem de olduğum için hamilelik sürecinde kadar süresi vardı. Şuan ikinci gebeliğim 17+3′üm sağlık ocağındaki hemsirem haftaya pazartesi tetanoz+boğmaca yapacağız dedi o zaman da 18+3 olacağım. Tetanoz hakkında erken doğum vs vs gibi duyumlar aldım boğmaca için de genelde herkes red etmiş hep riskli vs diyorlar sizler ne düşünüyorsunuz hiç olmadığım için gebelikte sizlere sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim 🫶🏻