mamacitaa_ Mariposa hiç bilmiyorum skt oluyor mu bebek bezlerinde ama bence kendimize kullwnin ped olarak 😛 Hayırla sağlıkla inşallah kavuşun bebise 🍇😍
Mariposa mamacitaa_ yaa tesekkur ederim 🫠🍒 Evet varmis bende burda ogrendim :) icinin kuflenme ihtimali de olabilirmis.. 🤷♀️
Mariposa simseklivekalpli bende bakmiyordum ama varımış knk tecrubeleri canimiz annelerimiz biliyorlar bu isi 🫀
Mariposa busrakizinbebesi dimi dogrudur, kullanilsa kullanilir bence de. İcindeki pamugu küf olmus mudur diye bende bi suphe ettim acip da bakmadim yani bilmiyorum
Mariposa Meri-Mel kiz dedim ki cevremde biri dogurur ona veririm hayrin. İ ih.. 😁 gene en dogurgan ben ciktim
Mariposa 2_oglanannesi bana da oyle geliyo acip kullansam bir sorun olmaz ama iste skt gecmis ihtimali efendim pisik mi yapar kuflenmis midir vs gibi soru isaretleri oldu bu posttan sonra 😁
mamacitaa_ Mariposa rica ederim 🥰💜 yaa bide yenidogan ya siz yine de kullanmayin en iyisi ama atmayin da 😊
Meri-Mel Mariposa Canım arkadaşım bunkonuda da ayrı bir okul ders 😂😅🌸 Bu Cesaret bu feraset az biraz bize de ver
huma_sultan_ Mariposa bence kullanmayın çünkü bezler normalde bile bebişlerde mantar enfeksiyonu yapabiliyo.
Mariposa Meri-Mel knk bi arkadas vardi forumda, en cok fakirler doguruyor diye bi yorumu olmustu. 😅 sen zenginsen sana uymaz 😁