Mariposa eltimlerdeydim bir gün oğlumun baktım bezi yok. Eltim dediki büyük oğlandan kalan bez var (tam 6 sene öncesi) açtık baktık sağına soluna sağlamdı dedim bağlayalım. Benimki 2 yalındaydı o zaman. Bağladık yolda uyudu sabaha kadar o bezle kaldı. Hiçbi şey olmamıştı. Bence kullanılır ya nokacak