Bizim de 4.ay aşısından sonra huysuzluk ve ateş oldu. Hatta 38.5 oldu ateşi. Doktoru aradık normal dedi. Yüzünü yıkadık. Üstünü tek kat giydirdik battaniye örtmedik. Birkaç kez 4 saat aralıkla calpol verdik. 1 gün sonra normale döndü. Aşı ateşi zaten sabit kalıyormuş. Bizimki 38-38,5 da sabitlemişti kendini. Calpol düşürse de etkisi geçince yeniden çıkıyor ama sonra tamamen geçiyor merak etme..