Alpbaby walla benim oğlumda 3 yaşına girdi anne baba Araba renklileri sayıları pek söylemiyor kelimeleri çıkmıyor anne baba çok güzel söyletiyor mavi diyecek ya ma kalıyor devam yok bende çok üzülüyorum piskolojim çok bozuldu onun yaşıttaki çocuklar ne güzel konuşuyor bakıyorumda ama komutları felan çok güzel yapıyor 2.5 yaşında çişi öğrendi 4 günde öğrendik hemde doktora götürdüm hiçbişey yok dediler ama ister istemez takıyor insan seninkide sana çok bağlımı benimki çok bağlı