Alpbaby 23 aylık oğlum da konuşmuyor çok üzülüyorum. Canı isterse anne baba mama birde dede diyor başka bı kelimesi yok çabalıyor gibi ooo, şşş gibi şeyler de söylüyor bizim taklitlerimizi yapıyor oyunları amacına göre oynuyor göz teması çok iyi herşeyi anlıyor ama konuşmasini gelistiremiyorum bı türlu arabayı ver al gel git bunlarda sıkıntı yok. Çocuk doktorumuz sıkıntı yok 2bucuk yaşına kadar açılır dedi. Çok kafaya taktiğim için dil terapistine gittim. Dil terapisti bı sorun yok herşeyi anlıyor göz teması çok iyi diyor bizlik bişey yok isterseniz 2 bucuk yaşına kadar evde biraz daha uğraşın sonra hic değişen birşey olmazsa sadece dil terapist başlarız dedi. Kreşe verseniz heme acilir diyorlar ama çok küçük 23 aylık oğlum daha 18.aya gelene kadar evde TV bile açmadım yani. 18aydan sonra açtım biraz biraz biseyler öğrendi sar sar makarayi vs. Ama konuşma da gelişen birşey olmadı oyuzden yine kestim. Bende ne yapacağım bilemiyorum artık bu duruma kafayı çok taktım