Esraydogmus gldnskr ben hiç adet olmadan emziriyodum bi de korunmama rağmen hamile kalmışım o yüzden olabiliyormuş böyle şeyler
aleynaderin1 gldnskr yumurta üretilmeye devam esiyormuş regl olmasan da hamile kalabiliyormuşsun peşpeşe doğuranlarda hep bu yüzden oluyor
eymeninannesi2704 gldnskr sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra da 6 buçuk ay falan geçmişti ilk adet olduğumda