simseklivekalpli gldnskr 40 çıkar cikmaz oldum sonrasında 5 ay sonra oldum düzenli olarak, normal dogum benimki
Pamukhanim_ gldnskr 45. Günümde oldum ilk başta hâlâ lohusa kanı sanmıştım hep gördüğüm yerlerde 6 ay olmayabilir yazıyor düzenli emziren annelerde diye bende olmam sanmıştım
Minikkuzum1011 gldnskr emzirdiğin sürece normal ilk çocuğumda 22 ay sonra emzirmeyi bırakınca adet oldum
twobabyago Gün regl oldum, olmadım sandım inanmadim ama sonraki aylar baktim hep duzenli duzenli oldum
gldnskr Pamukhanim_ 60 70 gün boyunca bölük pörçük geldi sezaryenle oldu doğumum ikizlerimi kucağıma aldım şimdide kaşık ağrım var
Derinsmommm gldnskr 40ım çıktıktan tam 1 ay sonra ilk adetimi oldum. Her ay düzenli devam ediyor sezaryen doğum yaptım.