denizalismom 2 oglumuda hastaneden eve gelir gelmez nazikçe çok bekletmeden yikamistim göbek bağından korkmamistim hasta olurmu diye korkmustum çok şükür bir sıkıntı olmadı ilk oğlum 1 haftalıkken düşürdü göbek bağını 2. Oglumda 3. Gün düşmüştü kanama vs. Şeyler olmamıştı çok şükür ki düştükten sonrada giysilerine yapismamasi için 2 gün gazlı bez koymuştum iyilesmisti göbek bağı düştükten sonra bebeği aglatmamaya çok özen gösterdim sürekli göğsümde tuttum hatta aglarda kanar falan diye