denizalismom valla sanırım içimde kalan en büyük pişmanlık bu konu. Oğlumun göbeği 17.gün düştü çok geç düştü çünkü doğru düzgün bağlayamamışlar, bağlama düzgün olmayınca göbek çok geç düşermiş öyle demişti farklı bir doktorumuz. Neyse biz normalde eve gelir gelmez yıkayacaktık ancak hastanede bize asla yıkamayın vücudunda koruyucu tabakası var onunla kalsın, göbeği düşene kadar bekleyin dediler. Ee 17 gün nasıl bekleyelim? Dayanamadık annemle 11.gün yıkadık çocuğum nasıl rahat etti. İlk tecrübe olunca herkesin dediğini doğru kabul ediyoruz ne yazık ki